کتاب خیاطی سیما عمرانی

در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از بهترین محصولات آموزش خیاطی در ایران بپردازیم. این مجموعه ارزشمند توسط خانم عمرانی تدریس شده و دارای عناوین آموزشی مختلفی است. اکثر شما علاقه مندان به هنر خیاطی حتما نام خانم عمرانی را بارها و بارها شنیده باشید . ایشان به عنوان مدرس خیاطی در شبکه یک برنامه سیمای خانواده سالها به اموزش موارد مختلف در زمینه خیاطی پرداخته اند . آموزش خیاطی خانم عمرانی در میان سایر موارد آموزشی مشابه از محبوبیت بالتری برخوردار است و شاید مهمترین دلیل ان روان بودن ساده بودن نوع بیان ایشان در هنگام تدریس است . شما با خانم عمرانی می توانید سخت ترین و پیچیده ترین مباحث خیاطی را به سادگی فرا بگیردی و با کمی تمرین و ممارست خود را تبدیل به یک خیاطی حرفه ای نمایید.

 

مجموعه خیاطی خانم عمرانی شامل ۲۴ دی وی دی است که بخش اول ان مربوط می شود به کارهای چند سال گذشته ایشان که شامل ۱۲ دی وی دی بوده و بخش دوم نیز شامل کارهای جدیدی است که در چند وقت گذشته ارائه داده اند و این بخش هم شامل ۱۲ دی وی دی می باشد.شما در فروشگاه پرشین خرید می توانید هر کدام از مجموعه ها را که خواستید خریداری نمایید و یا به صورت همزمان اقدام به خرید هر دو مجموعه با هم نمایید.

در این بخش می خواهیم به معرفی دی وی دی سوم  از  آموزش خیاطی سیما عمرانی بپردازیم و در واقع عناوین آموزشی این مجموعه را به صورت خلاصه به شما معرفی نماییم.اگر تمایل  تهیه این مجموعه از ما دارید می توانید به روش های زیر اقدام به خرید آن نمایید :

 

 

نحوه خرید مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی چگونه است ؟

شما در هر کجای ایران عزیز که باشید تنها کافیست تا بروی دکمه خرید پستی که در زیر قرار داده ایم کلیک کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید.ما ابتدا محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و سپس وجه آنرا بعد از اینکه محصولتان را دریافت کردید به مامور پست می پردازید.روش های تهیه این مجموعه به شرح زیر می باشد :

بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید .

شما برای تهیه مجموعه خیاطی سیما عمرانی همچنین می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

در ضمن می توانید مشخصات کامل خود شامل : آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ از طریق پیامک و یا از طریق تلگرام ارسال نمایید.

مجموعه فیلم های آموزش خیاطی خانم عمرانی  در چند حالت مختلف در سایت ارائه شده است که توضیحات انرا در زیر مشاده می کنید :

خرید فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی در سیمای خانواده در قالب ۲۴ dvd به صورت کامل همراه با دیسک های چاپ رنگی با کیفیت بالا+ گارانتی رایگان تعویض(در صورت خرابی) با قیمت ۴۲ هزار تومان

 

خرید dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی سری اول در قالب ۱۲ دیسک  با چاپ رنگی + گارانتی رایگان تعویض ( در صورت خرابی) با قیمت ۲۴ هزار تومان

 

خرید اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده سری دوم در قالب ۱۲ دیسک با چاپ رنگی + گارانتی رایگان تعویض ( در صورت خرابی) با قیمت ۲۴ هزار تومان

 

نحوه خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی چگونه است ؟

مجموعه کتاب آموزش خیاطی ایشان که در همین زمینه به تازگی چاپ شده است دارای ۴ جلد می باشد که شامل عناوین زیر هستند :

جلد اول : آموزش خیاطی به روش سادریک

جلد دوم : اموزش خیاطی به روش سادریک که ادامه مباحث جلد اول است.

جلد سوم : آموزش مانتوهای فانتزی

جلد چهارم : آموزش لباس های کشی

برای خرید هر چهار جلد به صورت کامل با قیمت ۹۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

 

و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگیرید.

اما اگر بخواهید به صورت تک جلد اقدام به تهیه کتاب آموزش خیاطی ایشان نمایید به دلیل اینکه مجموعه چهار جلدی بوده و ناقص می شود می بایست کمی گران تر نسبت به خرید هر جلد اقدام نمایید :

برای خرید جلد اول با قیمت ۳۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

برای خرید کتاب خیاطی سیما عمرانی جلد دوم با قیمت ۲۶ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

برای خرید کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی جلد سوم با قیمت ۲۴ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

 

برای خرید کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی جلد چهارم با قیمت ۳۲ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر برزنت , لینک شما در اینجا